نقش صندوق های اعتبارات خرد در ارتقای سرمایه اجتماعی روستاییان مورد: روستای حسینان شهرستان دامغان
پروژه ترسیب ؛ سرمایه اجتماعی ؛ شبکه اجتماعی ؛ صندوق اعتبارات خرد
تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی
1402/2023
چکیده
در نهایت علی رغم عدم تایید فرضیه دوم و سوم فرضیه چهارم تایید گردید که نشان می دهد تبلیغات تلویزیونی بانک تجارت در رسیدن به هدف نهایی خود اقدام به سپرده گذاری مشتریان موفق بوده است. بنابراین اگر تبلیغات تلویزیونی طوری طراحی گردد که مرحله درک و متقاعد شدن مخاطبان را نیز تحت تاثیر قرار دهد شمار سپرده گذاری در این بانک افزایش خواهد یافت.