پایگاه تخصصی علمی و پژوهشی قرض‌الحسنه
ArEn
عنوان :

نقش صندوق های اعتبارات خرد در ارتقای سرمایه اجتماعی روستاییان مورد: روستای حسینان شهرستان دامغان

ناشر :

تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی

سال :

1402/2023

چکیده

در نهایت علی رغم عدم تایید فرضیه دوم و سوم فرضیه چهارم تایید گردید که نشان می دهد تبلیغات تلویزیونی بانک تجارت در رسیدن به هدف نهایی خود اقدام به سپرده گذاری مشتریان موفق بوده است. بنابراین اگر تبلیغات تلویزیونی طوری طراحی گردد که مرحله درک و متقاعد شدن مخاطبان را نیز تحت تاثیر قرار دهد شمار سپرده گذاری در این بانک افزایش خواهد یافت.