بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرکرد
اینترنت بانک ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری نوین ؛ خدمات الکترونیک ؛ مدیریت ارتباط با مشتری
اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
1396/2017
چکیده
هدف تحقیق حاضر، بررسی بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرکرد بود. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. روش نمونه گیری به صورت نمونه گیری گروهی و نمونه گیری تصادفی می باشد و تعداد 30 پرسشنامه در بین کارکنان و مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران شهرکرد توزیع گردید. ابزار گرداوری داده ها برای آزمون فرضیه ها پرسشنامه محقق ساخته با سوالات بسته می باشد. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، داده ها در نرم افزار SPSS نسخه 21 ثبت و با استفاده از ضریب همبستگی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های تحقیق نشان داد که بین خدمات الکترونیکی شامل خودپرداز، اینترنت بانک و SMS بانک، تلفنبانک و کارت های هدیه با رضایت مشتریان رابطه معنی داری در سطح 5 درصد وجود دارد. همچنین در رتبه بندی خدمات الکترونیکی خودپرداز، اینترنت بانک و SMS بانک، تلفنبانک و کارت های هدیه به ترتیب در الویت های اول تا پنجم قرار گرفتند.