نقش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه بانکداری دیجیتال در بانک قرض الحسنه مهر ایران
بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری دیجیتال ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM(
چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
1400/2021
چکیده
در دنیای رقابتی امروز به سبب پیچیدگی مسائل و مشکلات ، نیاز به اطلاعات و آمار و ارقام بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.برای اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی نیز اطلاعات نقش مهمی ایفا می نماید . گسترش سازمان های امروزی پیچیدگیخاصی به دنبال داشته است. به طور کلی تصمیم گیری بدون استفاده از فناوری و بررسی های آماری ، اهداف را به صورت مطلوبمحقق نخواهد ساخت.هدف از انجام پژوهش ضمن معرفی سیستم های دیجیتال بانک قرض الحسنه مهر ایران به بررسی ارتباط اینسیستم های دیجیتال با مشتریان بانک و ارزش آفرینی برای مشتریان و روابط بین بانک و مشتریان پرداخته می شود.