ارائه مدل بانکداری اجتماعی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت
چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
1400/2021
چکیده
بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک ارائه دهنده خدمات بانکداری اجتماعی برای حفظ پیشرو بودن در این عرصه باید تلاش کند تا در پذیرش خدمات بانکداری اجتماعی از سوی مشتریان مقدم باشد، بنابراین باید زودتر از سایرین عوامل موثر را با تمرکز بر مشتریانش شناسایی و موانع پذیرش این نوع بانکداری را بر طرف سازد. بر این اساس در این پژوهش مدل توسعه بانکداری اجتماعی در پنج بعد ساختاری، فناورانه، رفتاری، فرهنگی و اجتماعی به همراه زیر معیارهای مختص به آنها که می تواند در پیاده سازی بانکداری اجتماعی موثر باشد، مطرح گردید