عنوان :
ارزیابی تاثیر تبلیغات بازرگانی بر میزان جذب مشتریان حسابهای قرض الحسنه بانک ملت و به منظور اثربخشی تبلیغات از مدل AIDA (مطالعه موردی شهرستان کرج)
کلیدواژه :
اثربخشی ؛ بازاریابی ؛ بانک تجاری ؛ بانکداری ؛ بودجه بندی ؛ تبلیغات تجاری ؛ سپرده های قرض الحسنه ؛ شهر کرج ؛ صنعت خدماتی ؛ مشتریان ؛ منفعت
ناشر :
دانشگاه پیام نور مرکز، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی
سال :
1388/2009
نویسنده :
چکیده
چکیده ثبت نشده است.