عنوان :
رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهبود کیفیت خدمات بانکی مبتنی بر الگوی سروکوال (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهرایران شعب شهر قم)
کلیدواژه :
بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری الکترونیک ؛ تجارت الکترونیکی ؛ خدمات بانکی ؛ شهر قم ؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ کیفیت خدمات ؛ مدل سروکوآل
ناشر :
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، دانشکده مدیریت
سال :
1392/2013
نویسنده :
چکیده
چکیده ثبت نشده است.