بررسی تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری با درنظر گرفتن نقش میانجی رضایت وشعف مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه رسالت در شهر اصفهان)
موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
1398/2019
چکیده
مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ابتکاراتیبرای برونرفت از این مصائب زدند که مهمترین آن تأسیس صندوقهای قرض الحسنه، برنامههاییبرای کمک به زندانیان سیاسـی، آسـیبدیدگان تظاهراتخیابانی و ... بود. طی بررسـیهای صورتگرفته این نتیجه به دست آمد که حمایتهای مالی از زندانیان سیاسی مخالف رژیم و خانوادههایشان،کمک به اشـاعۀایدۀانقلاب اسـلامی در خارج از ایران و امداد رسانی به مناطق محروم ایران، از منظرمبارزان سیاسـی ایران عامل مهمی جهت گسـترش انقلاب تلقی میشده و به همین خاطر گروههایمبارز برای رسـیدن به اهداف و آرمانهای خود به این امر عنایتی ویژه داشـتند. ایشـان سعینمودند باتقبل بخشـی از هزینههای نهضت، هم به جذب نیروها و اقشـار مختلف بپردازند و هم باعث دلگرمیمبارزین شوند. مهمترین و مناسبترین مکان جهت رسیدن به این مقصود مساجد بوده است که مرکزتجمع این گروه نیز محسوب میشود