logo
ArEn
عنوان :

تأثیر مسئولیت اجتماعی بر هواداری مصرف کننده از برند: نقش احساسات اخلاقی و کیفیت خدمات ادراک شده در بانک قرض الحسنه مهر ایران شهر همدان

ناشر :

موسسه آموزش عالی الوند

سال :

1398/2019

نویسنده :

نصرتی، هادی

چکیده

در مقاله حاضر، علل و چگونگی کنترل بحران صندوق های قرض الحسنه اصفهان در سال 1383 مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. به این منظور با مطالعه مبانی تئوریک موضوع مورد پژوهش و همچنین مصاحبه با صاحب نظران، ابعاد مهم و کلیدی بحران صندوق ها و نحوه مدیریت آن استخراج و الگوی مفهومی تحقیق تهیه و تدوین شد. پرسشنامه طراحی شده پس از بررسی اعتبار محتوا در بین 400 نفر از سپرده گذاران و 30 نفر از مسئولان دستگاه های نظارتی و کنترلی و فعالان در مدیریت بحران اصفهان، اجرا و در نهایت اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزار SPSS13 مورد تحلیل قرار گرفت. برای تعیین (همگنی) و پایایی درونی پرسشنامه از ضریب آلفای کرانباخ استفاده گردید. نتایج به دست آمده برای عوامل مورد بررسی نشان داد که همه ضرایب آلفا مطلوب و رضایت بخش هستند به نحوی که حداقل آن در مولفه علل استقبال گسترده مردم از صندوق ها (73/0) و حداکثرآن در مولفه اعتمادسازی (90/0) به دست آمده است.