logo
ArEn

نتایج جست و جو:

112

تعداد نتایج:

112

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

طراحی مدل اولویت بندی استراتژی‌های نوآوری خدمات مالی جهت افزایش مزیت رقابتی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ) پیشنهاده

کلیدواژه: استراتژی نوآوری خدمات مالی ؛ مزیت رقابتی

نویسندگان: رهبری، مسعود

ناشر: موسسه آموزش عالی شاهرود، گروه حسابداری

 در مباحث توسعه روستایی و کشاورزی یکی از را ه ‌ حل ‌ های رفع مشکل مالی کشاورزان ، ا عطای اعتبارات خرد است . این امر به ویژه پس از اینکه تصمیم ‌ گیران برنامه ‌ ریزی کشاورزی به نتایج منفی برنامه ‌ های اعتباری نظارت ‌ شده مستقیم پی ‌ بردند، بیشتر ملموس گردید. لذا شیوه پرداخت اعتبارات به کشاورزان از شکل... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تأثیر اهداف و استراتژی بانک قرض الحسنه رسالت در جهت کمک به نیازمندان مالی

کلیدواژه: اهداف و استراتژی ها ؛ ربا ؛ قرض الحسنه ؛ نیازمند مالی

نویسندگان: انصاری ، زمیفرا ؛ کیخا ، فاطمه

ناشر: اولین همایش ملی مدیریت و علوم انسانی

اگر فرهنگ نیکوی قرض الحسنه در جامعه حاکم شود جلوی بسیاری از مفاسد اقتصادی و نظام ربا گرفته خواهد شد و جامعه به سوی اعتدال پیش خواهد رفت. در اسلام قرض الحسنه تنها شیوه مبادلات پولی و مالی نیست، بلکه با روش های مختلفی میتوان این مبادلات را انجام داد. اگر فرهنگ نیکوی قرض الحسنه در جامعه حاکم شود جلوی ب... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

توسعه خدمات مالی - اعتباری و نهادهای مالی غیر بانکی با تأکید بر بخش روستایی

کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد

نویسندگان: حسن زاده، علی

ناشر: جستارهای اقتصادی ایران

در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه

سال:1384

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی وضعیت استقرارمدیریت دانش درسازمان های خدمات مالی مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهرایران تبریز

کلیدواژه: ایجاد و تثبیت دانش ؛ بدست آوردن دانش ؛ بکار بردن دانش ؛ تسهیم و مبادله دانش ؛ سازمان های خدمات مالی ؛ مدیریت دانش

نویسندگان: میرزائی دریانی ، شهرام ؛ علیاری ، مینا

ناشر: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک

بررسی وضعیت استقرارمدیریت دانش درسازمان های خدمات مالی مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهرایران تبریز... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

رابطه ی مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و نوآوری کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: مدیریت دانش ؛ یادگیری سازمانی و نوآوری

نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ امینی، مرجان ؛ جابرانصاری ، محمدرضا

ناشر: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری 0/05 α نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. ... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ارزیابی و انتخاب طرح‌های صندوق توسعه فناوری با استفاده از روش بهترین ـ بدترین (مورد مطالعه: صندوق نوآوری و شکوفایی)

کلیدواژه: تصمیم گیری چندمعیاره ؛ توسعه فناوری ؛ دانش بنیان ؛ روش بهترین بدترین ؛ صندوق نوآوری و شکوفایی

نویسندگان: شاوردی، مرضیه ؛ یعقوبی، سعید ؛ سلطانی، بهزاد

ناشر: مدیریت صنعتی

هدف: صندوق توسعه فناوری, یکی از نهادهای بسیار مهم تأمین مالی نوآوری است که به واسطه محدودیت منابع مالی ناگزیر باید طرح های فناورانه اولویت دار را شناسایی و تأمین مالی کند. هدف این مقاله, ارائه مدل تصمیم گیری چندمعیاره برای ارزیابی و انتخاب طرح های مناسب در صندوق های توسعه فناوری و تخصیص منابع به آنه... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده

ناشر: کنگره بین المللی معدن

موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل