logo
ArEn

نتایج جست و جو:

2

تعداد نتایج:

2

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی رابطه دینداری و رضایت مندی مشتریان در بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه:شعب منتخب بانک رسالت استان کرمان)

کلیدواژه: بانک ؛ دینداری ؛ رضایتمندی مشتریان ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: ضیاالدینی ، زینب ؛ ده یادگاری ، سعید

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم

این پژوهش باهدف بررسی رابطه دینداری و رضایتمندی مشتریان بانک قرض الحسنه(موردمطالعه شعب بانک رسالت استان کرمان)انجام شده است. قرض الحسنه جزئى از ارکان نظام اقتصادى اسلام است و در مقابل آن رباخوارى قرار دارد.امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایت مشتریان استوار گشته به گونه ای که گسترش خدم... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل