ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: TOPSIS فازی شهودی ؛ تصمیم گیری چند معیاره گروهی ؛ صندوق های قرض الحسنه ؛ فازی شهودی
نویسندگان: تبریزی ، سیف الله ؛ کریمی ، محبوبه ؛ فکری ، رکسانا
ناشر: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
صندوق های قرض الحسنه در سطح کشور از کوچکترین روستاها تا بزرگترین شهرها وجود دارند و نقشی جدی در رفع نیاز دهک هایپایین جامعه بازی می نمایند. امروزه مسائل و مشکلاتی اهم از نظارت ضعیف، مدیریت ناصحیح منابع، تخلفات مالی و ناتوانی در جذبنقدینگی تبدیل به تهدیدی بالقوه برای صندوق های قرض الحسنه گردیده است. ... ادامه
سال:1393
مشاهده/دانلود
کلیدواژه:
نویسندگان: نور محمدی، علی
ناشر: وام ذخیره ماندگار
... ادامه
سال:1382
نویسندگان: -
سال:1383
ناشر: توسعه مدیریت
سال:1386
کلیدواژه: افتتاح حساب ؛ افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه ؛ بانک ؛ پول ؛ تسهیلات ؛ سپرده های قرض الحسنه پس انداز ؛ صندوق های قرض الحسنه ؛ قرض ؛ وام
نویسندگان: موسویان، سید عباس
ناشر: تازه های اقتصاد
صندوقهای قرضالحسنه از سال 1348به عنوان مؤسسات غیرتجاری با هدف کمـک بـه نیازمنـدان فعالیـترسمی خود را آغاز کردند. این مؤسسات به دلیل عدم نظارت مؤثر یک مقام نـاظر دارای فـراز و فرودهـایفراوانی بوده و بارها تجربه ورشکستگی در این مؤسسات مشاهده شده است. در حال حاضر، بیش از 6000صندوققرضالحسنه فعال در کش... ادامه
نویسندگان: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
ناشر: سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
سال:1401
کلیدواژه: ایمنی روانی ؛ خلاقیت کارکنان ؛ مسئولیت اجتماعی شرکت ؛ مشارکت کاری
نویسندگان: مهدی نیا آری، آیت
ناشر: موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل، گروه مدیریت
در نظام مالی اسلامی، قرض الحسنه در کنار صدقات، عقود مبادله ای و مشارکتی به عنوان یکی از جایگزین های ربا در تجهیز و تخصیص منابع معرفی شده است. در حالی که صدقات به نیازمندان حاد به وجوه، عقود به متقاضیان وجوه برای کسب سود اختصاص دارد، قرض الحسنه پاسخ گوی نیاز افرادی است که نه آنقدر نیازمندند که مستحق ... ادامه
نویسندگان: مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد
ناشر: سیمای بانکداری
سال:1399
کلیدواژه: بانکداری اسلامی ؛ سرمایه انسانی ؛ سرمایه گذاری مستقیم خارجی ؛ عقود اسلامی ؛ فضای کسب و کار
نویسندگان: شاهین پور، علی ؛ کارابولوت، کرم
ناشر: مدیریت کسب و کارهای بین المللی
فضای کسب و کار مجموعه شرایط و محیط بیرون از بنگاه است که مدیر یا مالک بنگاه قدرت تغییر آن را ندارد. این فضا طیف گسترده ای از متغیرها را دربر داشته که از آن جمله می توان به محیط کلان اقتصادی مانند نرخ ارز, تورم, نرخ تسهیلات, محیط بین المللی مثل شرایط مساعد یا نامساعد سیاسی کشور و محیط اداری آن, کیفیت... ادامه
سال:1398
ناشر: کار و جامعه
سال:1387
بعدی
دسته بندی