logo
ArEn

نتایج جست و جو:

84

تعداد نتایج:

84

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش‌بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک‌های تجاری ایران

کلیدواژه: ارزش بلندمدت مشتری (CLV) ؛ بازاریابی ارتباطی (RM) ؛ بخش بندی مشتری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ مدیریت سودآوری مشتریان

نویسندگان: آذر، عادل ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ صفری کهره، محمد

ناشر: پژوهش های مدیریت در ایران

به همان میزان که پارادیم بازاریابی تکامل پیدا می کند، توجه به روابط بلندمدت با مشتری نیز اهمیت می یابد. امروزه غالب شرکت ها و مؤسسات در سطح جهان، اعم از تولیدی و خدماتی به طور فزاینده ای درآمدهای خود را از راه ایجاد و حفظ رابطه بلندمدت با مشتریان خود کسب می کنند. حرکت به سمت بازاریابی مشتری- محور هم... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین مدیریت نقدینگی با سودآوری در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران (مطالعه موردی: شعب استان کهگیلویه و بویراحمد)

کلیدواژه: سود آوری ؛ قرض الحسنه مهر ؛ کهگیلویه و بویر احمد ؛ مدیریت نقدینگی

نویسندگان: سخنور، مجتبی ؛ صابری ، مازیار

ناشر: همایش بین المللی کارآفرینی با شعار "توسعه استعداد کارآفرینی:راهی به سوی تحول"

مدیریت یکپارچه دارایی و بدهی، نگاه یکپارچه و همزمان به دارایی ها و بدهی ها بانک ها و ترکیب آنها و رویکرد مدیریتی سازمان یافته و نظام مند است یه هدف گذار انجام شده در زمبنه های سودآوری را محقق می سازد.پژوهش حاضر به بررسی رابطه ببن مدیریت نقدینگی با سودآوری در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان که... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان(مطالعه موردی: موسسه قرض الحسنه جوانان خیر مهاباد)

کلیدواژه: تسهیلات ؛ مدیریت ارتباط با مشتریان ؛ مشتری ؛ وفاداری

نویسندگان: مزرنگ ، ابراهیم ؛ کریمیان ، عبدالله ؛ ابراهیمی نژاد ، لقمان ؛ محمد پور ، کمال

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی

پژوهش حاضر با موضوع بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان در موسسه قرض الحسنه جوانان خیر شهرستان مهاباد در سال 1390 انجام شد. برای نیل به هدف فوق سه فرضیه، تدوین و مورد آزمون قرار گرفت.روش تحقیق مورد استفاده توصیفی همبستگی بوده وجامعه آماری این تحقیق شامل 845 نفر... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت خراسان شمالی در وفاداری و رضایت و خشنودی مشتریان (مورد مطالعه مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت خراسان شمالی)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ نقش مدیریت بانک ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: عیدی زاده، علی

ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت

نظام تامین مالی اسلامی به عنوان جایگزین نظام مالی رایج با حذف ربا، عقود جایگزینی شامل قرض الحسنه، عقود مبادله ای و عقود مشارکتی را برای حل مسئله تامین مالی در شرایط مختلف ارائه می نماید. ادبیات اقتصادی نیز دو دسته سازوکار کلی مبتنی بر مشارکت و مبتنی بر بدهی را به عنوان ساختارهای تامین مالی معرفی می ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی میزان رضایتمىدی مشتریان ازخدمات مدیریت ارتباط با مشتری (مورد تحقیقاتی بانک قرض الحسنه مهرایران شهرستان دورود)

کلیدواژه: ارتباط با مشتری ؛ بانک قرض الحسنه ایران ؛ مدیریت

نویسندگان: یاریزاده ،محمد ؛ بهلولی، علی ؛ پیرهادی ، مرتضی ؛ محمد زاده ، مهدی

ناشر: اولین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می شود CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM با مفهوم امروزی آن از دهه 1990 پدید آمد ... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی عوامل اثرگذار بر مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقیقی بانک قرض الحسنه مهر ایران با استفاده از مدل رگرسیون لاجیت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ تعهدات پرداخت ؛ رگرسیون لاجیت ؛ مدیریت ریسک ؛ مشتریان حقیقی

نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ سالم نژاد ، عبدالعزیز ؛ کاظمی آرانی ، میلاد ؛ بازیارلویه ، مولود

ناشر: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری

در فرآیند هدایت وجوه از پس اندازکنندگان به متقاضیان وجوه، ممکن است در خصوص تعهدات پرداخت اصل و فرع تسهیلات نکول رخ دهد .این ریسک که از آن به ریسک اعتباری یاد می شود ، قدیمی ترین، بزرگترین و در عین حال مهمترین ری سک بانکی مح سوب می شود. ری سک به معنی احتمال عدم تحقق نتایج مورد انتظار ا ست.ری سک در هر... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مدیریت دریافت و پرداخت

کلیدواژه:

نویسندگان: صادقی پایین کلایی، علی اکبر

ناشر: علی‌اکبر صادقی‌ پایین‌کلایی

... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر مدیریت بهینه منابع در بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ مدیریت بهینه منابع ؛ مدیریت ریسک

نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ مهتری آرانی ، محمد ؛ کاظمی آرانی ؛ غلامی ، احسان ، میلاد ؛ بازیارلویه ، مولود

ناشر: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران

صنعت بانکداری در دنیا و به ویژه در ایران، جزو آن دسته از سازمان های رقابتی هستندکه در آنها فعالیت هایی به صورت موازی و سری در جهت تحقق اهداف صورت می گیرد. هدف گذاری برای جهت نیل به این اهداف دوره بعدی فعالیت از موضوعات بسیار حساس و با اهمیت می باشد. تصمیماتی که مدیران اجرائى ها در زمینه افزایش ثروت ... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل