ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: حاذق پور ، ایمان
ناشر: دانشگاه تهران ، دانشکده مدیریت
... ادامه
سال:1390
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: دانش محصول ؛ قصد سرمایه گذاری در سپرده های قرض الحسنه ؛ کیفیت ، ریسک و ارزش درک شده
نویسندگان: مرادی بیدهندی، مسعود
ناشر: موسسه آموزش عالی حکیم طوس، گروه مدیریت
کارت اعتباری افزون بر تسریع در دریافت ها و پرداخت ها از راه مجاری الکترونیکی، وارد مقوله اعتباری نیز می شود. وقتی مشتری تقاضای دریافت کارت اعتباری می کند بانک سوابق وی را بررسی کرده، کارت اعتباری با سقف معینی را برای وی صادر می کند. به این ترتیب مشتری می تواند با استفاده از کارت اعتباری تا سقف تعیین... ادامه
سال:1401
کلیدواژه: اثر بخشی ارتباطات سازمانی ؛ خلق ارزش مشترک ؛ کیفیت ادراک شده
نویسندگان: بحری ، فرشید
ناشر: موسسه آموزش عالی آذرآبادگان، دانشکده مدیریت و حسابداری
سال:1397
نویسندگان: -
ناشر: وام ذخیره ماندگار
سال:1383
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ کیفیت ارتباطات ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نگرش خدماتی
نویسندگان: قاسمی، سعید
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، گروه مدیریت
یکی از آموزههایی که در اسلام بر آن تأکید فراوان شده، مسئله قرض و قرضالحسنه میباشد. از طرفی قرضالحسنه یکی از اصول مهم اقتصادی است که دین اسلام برای آن اهمیت فراوانی قائل شده است. قرضالحسنه با مشخصههای خاصی نظیر اخلاص، بدون ریا بودن، از مال حلال قرض دادن و بدون منت بودن، شناخته میشود. قرض دادن ... ادامه
سال:1399
کلیدواژه: تسهیلات قرض الحسنه ؛ ریسک اعتباری ؛ زکات ؛ مدیریت ریسک
نویسندگان: اعتمادی فر, علیرضا ؛ حسینی فاطمی, سیدعلی
ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه
زکات امری واجب در حکومت اسلامی دارای ظرفیتهای بسیار زیادی است. از طرفی توجه به ظرفیت اجتماعی مسلمانان در انجام احکام اسلامی، استفاده از این امر الهی را ضرورت میبخشد. همچنین توجه به این امر و استفاده از آن در ظرفیتهای اقتصادی، سبب کارآمدی احکام اسلامی در سازوکارهای حکومتی خواهد شد. از طرفی تسهیلات... ادامه
سال:1402
کلیدواژه: درخت تصمیم ؛ ریسک اعتباری ؛ شبکه عصبی ؛ ماشین بردار پشتیبان ؛ مطالبات غیرجاری
نویسندگان: نیل چی، مسلم ؛ مقدم، خشایار ؛ ناصر، علیرضا ؛ فرهادیان، علی
ناشر: پژوهش های پولی - بانکی
یکی از شایعترین علل که در ریسک اعتباری باید مورد توجه قرار گیرد عدم ایفای تعهدات مشتریان است. با پیشبینی رفتار اعتباری متقاضیان تسهیلات، میتوان نرخ رشد مطالبات غیرجاری را کاهش داد. به همین منظور، این پژوهش در خصوص صاحبان کسبوکار متقاضی تسهیلات در یکی از بانکهای دولتی ایران انجام گرفته است. در... ادامه
سال:1398
کلیدواژه: برند
نویسندگان: درخشنده ، سید امین
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، دانشکده مدیریت
سال:1395
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: پول ؛ تورم ؛ ربا ؛ صدقه ؛ قرض ؛ کاهش ارزش پول ؛ مشارکت
نویسندگان: جباره ناصرو، رویا
ناشر: دانشگاه تهران، دانشکده الهیات و معارف اسلامی
سال:1393
بعدی
دسته بندی