logo
ArEn

نتایج جست و جو:

9

تعداد نتایج:

9

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تاثیر تجارت الکترونیک روی عملکرد مالی شعب بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ تجارت الکترونیک ؛ عملکرد مالی

نویسندگان: حقی ، سعید ؛ وهابی ، عباس ؛ فرج زاده ، اسفندیار

ناشر: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت

این تحقیق با هدف پر کردن شکاف های تحقیق در ادبیات موجود در مورد تاثیر تجارت الکترونیک درعملکرد مالی شرکت ها و در محیط خاص شرکت ها وسازمان هاانجام می شود . به طور خاص،این تحقیق تاثیر مستقیم تجارت الکترونیک بر عملکرد مالی بانک قرض الحسنه رسالت را تحلیل می کند. داده ها از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده ... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان بانک های تجاری (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر نکا – استان مازندران)

کلیدواژه: احتمال عدم بازپرداخت ؛ رگرسیون لاجیت ؛ ریسک اعتباری ؛ معوقه های بانکی

نویسندگان: کریمی، زهرا ؛ اسدی گرجی، حسین ؛ گیلک حکیم آبادی، محمدتقی ؛ اسدی، نوراله

ناشر: اقتصاد پولی مالی

این مقاله به بررسی عوامل مؤثر بر معوقه‌های بانکی و ریسک اعتباری مشتریان حقیقی شعب بانک تجارت شهرستان نکا می‌پردازد. داده‌های لازم برای آزمون این ارتباط از 2545 پرونده مشتریان حقیقی بانک تجارت شهرستان نکا که طی سال‌های 1381-1390 تسهیلات اعتباری دریافت نموده‌اند، استخراج و برای ارزیابی داده‌ها از رگرس... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

تاثیر تجارت الکترونیک بر روی عملکرد مالی بانک قرض الحسنه رسالت ،بررسی نقش واسطه ای نو آوری سازمانی

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ تجارت الکترونیک ؛ عملکرد مالی ؛ نوآوری سازمان

نویسندگان: حقی ، سعید ؛ وهابی ، عباس ؛ فرج زاده ، اسفندیار

ناشر: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت

این تحقیق با هدف پر کردن شکاف های تحقیق در ادبیات موجود در مورد تاثیر تجارت الکترونیک در عملکرد مالی شرکت ها و در محیط خاص شرکت ها وسازمان هاانجام می شود . به طور خاص،این تحقیق نه تنها تاثیر مستقیم تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت ( بانک قرض الحسنه رسالت ) را تحلیل می کند، بلکه اثر نوآوری سازمانی را ب... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان

کلیدواژه: بانک تجارت ؛ تبلیغات تلویزیونی ؛ حساب های قرض الحسنه ؛ سپرده های بانکی

نویسندگان: مهرانی، هرمز

ناشر: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار

امروزه تاثیر تبلیغات تلویزیونی در بقا و رشد سازمان ها در محیط متلاطم و رقابتی در دنیای کنونی غیر قابل انکار می باشد. بنابراین عرصه بانکداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا و با توجه به مدل مفهومی این پژوهش (مدل سلسله مراتب اثربخشی تبلیغات لاویج و استینر) که در برگیرنده سه مرحله شناختی، اح... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل