ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: جبريل, ليلى
ناشر: مقال
... ادامه
سال:1442
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه
سال:1394
نویسندگان: حاجی، مینا
ناشر: عصر تراکنش
سال:1400
کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد
نویسندگان: حسن زاده، علی
ناشر: جستارهای اقتصادی ایران
در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه
سال:1384
کلیدواژه: ایجاد و تثبیت دانش ؛ بدست آوردن دانش ؛ بکار بردن دانش ؛ تسهیم و مبادله دانش ؛ سازمان های خدمات مالی ؛ مدیریت دانش
نویسندگان: میرزائی دریانی ، شهرام ؛ علیاری ، مینا
ناشر: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک
بررسی وضعیت استقرارمدیریت دانش درسازمان های خدمات مالی مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهرایران تبریز... ادامه
نویسندگان: حاذق پور ، ایمان
ناشر: دانشگاه تهران ، دانشکده مدیریت
سال:1390
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت ؛ هوش رقابتی
نویسندگان: نجفی راد، امیرحسین
ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
سال:1397
کلیدواژه: تحصیلات ؛ خدمات الکترونیک ؛ سن ؛ ویژگی جمعیت شناختی
نویسندگان: برزگر ، حسین ؛ حکیم پور ، حسین
ناشر: چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
در اواسط قرن بیستم جوامع بشری شاهد ایجاد تغییرات اساسی و شگرفی در نحوه زندگی و رفتار خود بودند در این میان بهره گیری از ارایه خدمات الکترونیکی پدیده ای نوین و در حال گسترش در جوامع است . هدف از تحقیق مطالعه اثربخشی خدمات الکترونیک با توجه بهویژگی جمعیت شناختی می باشد. بر اساس مرور ادبیات تحقیق چهار ... ادامه
سال:1395
کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ رضایت شغلی ؛ رضایت مشتری ؛ شعب قرض الحسنه ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: کاظمی ، نقی ؛ رحمانی ، منانه ؛ هاشمی ، سیده زینب ؛ نوازنده ،عاطفه
ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نه... ادامه
بعدی
دسته بندی