logo
ArEn

نتایج جست و جو:

3

تعداد نتایج:

3

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

طراحی و تدوین مدل توسعه شهرت بانک قرض الحسنه مهر ایران با رویکرد آمیخته

کلیدواژه: آوازه برند ؛ توسعه برند ؛ شهرت

نویسندگان: راشکی کمک، مصطفی

ناشر: موسسه آموزش عالی هاتف، دانشکده علوم انسانی

راه اندازی صندوقهای اعتباری روستایی در دو دهه اخیر در اغلب کشورهای جهان و بویژه کشورهای جهان سوم، راهی در تامین سرمایه و اعتبار مورد نیاز کشاورزان و تولید کنندگان روستایی بوده است. برای تشکیل و توسعه این صندوقها در هر جامعه ای شناخت زمینه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تمایلات روستاییان از جمله ضرور... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل