ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: خوشه بندی ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ مدل کانو
نویسندگان: محمد، مرساقیان ؛ ایمان، عطارزاده ؛ سابینا، نوبری
ناشر: پژوهش های نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سازمانهای خدماتی و در راس آنها بانکها به عنوان بنگاههای اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند. اما یکی از چالشهای کلیدی مدیران بانکها، چگونگی دستیابی به الگویی برای بخش بندی مشتریان، و شناسایینیازهای آنان به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است. این پژوهش از ترکیب ... ادامه
سال:1394
مشاهده/دانلود
دسته بندی