logo
ArEn

نتایج جست و جو:

39

تعداد نتایج:

39

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مشاهده/دانلود

شناسایی نیاز مشتریان بانک با تلفیق خوشه بندی و مدل کانو: مطالعه موردی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان

کلیدواژه: خوشه بندی ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ مدل کانو

نویسندگان: محمد، مرساقیان ؛ ایمان، عطارزاده ؛ سابینا، نوبری

ناشر: پژوهش های نوین در مدیریت و مهندسی صنایع

سازمانهای خدماتی و در راس آنها بانکها به عنوان بنگاههای اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند. اما یکی از چالشهای کلیدی مدیران بانکها، چگونگی دستیابی به الگویی برای بخش بندی مشتریان، و شناسایینیازهای آنان به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است. این پژوهش از ترکیب ... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

شناسه ها و اولویت بندی پیشرانه های توسعه بانکداری اجتماعی در نظام بانکی بانک قرض الحسنه رسالت استان سیستان و بلوچستان

کلیدواژه: بانکداری اجتماعی ؛ شبکه های اجتماعی ؛ موبایل بانک

نویسندگان: دقتی پور ، رضا

ناشر: دانشگاه سیستان و بلوچستان، مرکز آموزشهای الکترونیکی

چکیده ربا در شرع اسلام به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاسد اقتصاد مطرح است که عموماً در قرض مصداق پیدا می‌کند و از سویی قرض به‌عنوان یکی از روش‌های تجهیز و تخصیص منابع در بانکداری بدون ربای ایران مورد استفاده است؛ لذا به نظر می‌رسد که مراقبت از قراردادهای قرض جهت جلوگیری از ایجاد ربا یا شبهه آن ضروری باش... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل درسال 1392

کلیدواژه: بازاریابی اجتماعی ؛ قرض الحسنه ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: ایمانی ، مسلم ؛ ابراهیم پور ، حبیب ؛ علی پور ، حسین

ناشر: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار

هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان بانک قرضه الحسنه مهرایران شعب استان اردبیل می باشد پژوهش حاضرازنظر روش پیمایشی و ازحیث هدف کاربردی است جامعه اماری این تحقیق شامل مشتریان بانک قرضه الحسنه مهر ایران درشعب استان اردبیل می باشد برای نمونه گیری ازروش نمونه گیری تصادفی ساده ا... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

انگیزه‌های جذب سپرده توسط بانک‌های قرض‌الحسنه مطالعه موردی بانک قرض‌الحسنه رسالت و مهر ایران

کلیدواژه: انگیزه ؛ بانک قرض الحسنه ؛ بانکداری اسلامی ؛ سپرده های بانکی ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: افشاری پور، فاطمه الزهرا

ناشر: دانشگاه قم، دانشکده مدیریت و اقتصاد

چکیده صنعت بانکداری متعارف با تجربه‏های چند صد ساله در عرصه تجهیز منابع، به سپرده‏هایی دست یافته که از یک سو هماهنگ با ماهیت بانک در جایگاه بنگاه خاص اقتصادی، و از سوی دیگر متناسب با روحیات سپرده‏گذاران است. این سپرده‏ها به سه گروه عمده جاری، پس‏انداز و مدت‏دار تقسیم می‏شوند. از آن‌جا که سپرده‌های پ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تحلیل ماهیت نهاد های پولی-مالی مبتنی بر قرض در اروپای قرون میانه

کلیدواژه: بانک های سپرده پذیر ؛ حواله های ارزی ؛ قرض الحسنه ؛ قرون میانه

نویسندگان: بهمن پور خالصی, محمدحسین

ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه

در این مطالعه به بررسی ماهیت نهاد های پولی-مالی اروپا در قرون میانه با تاکید بر نهاد قرض با استفاده از روش کتابخانه ای-تحلیلی پرداخته شده است. سوال اصلی که این مطالعه به دنبال پاسخگویی به آن است،این است که چه نهاد های پولی-مالی مبتنی بر قرض در اروپای قرون میانه شکل گرفته است و تطورات آن به چه صورت ب... ادامه

سال:1402

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش صندوق های اعتبارات خرد در ارتقای سرمایه اجتماعی روستاییان مورد: روستای حسینان شهرستان دامغان

کلیدواژه: پروژه ترسیب ؛ سرمایه اجتماعی ؛ شبکه اجتماعی ؛ صندوق اعتبارات خرد

نویسندگان: طهماسبی، اصغر ؛ فخرآبادی پور، فرزانه

ناشر: تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی

در نهایت علی رغم عدم تایید فرضیه دوم و سوم فرضیه چهارم تایید گردید که نشان می دهد تبلیغات تلویزیونی بانک تجارت در رسیدن به هدف نهایی خود اقدام به سپرده گذاری مشتریان موفق بوده است. بنابراین اگر تبلیغات تلویزیونی طوری طراحی گردد که مرحله درک و متقاعد شدن مخاطبان را نیز تحت تاثیر قرار دهد شمار سپرده گ... ادامه

سال:1402

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل