بررسی بازاریابی الکترونیکی و تاثیرآن بربانکداری اسلامی بارویکرد کارکردهای مخزن دانش مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهرایران
بازاریابی الکترونیکی ؛ بانکداری اسلام ؛ سهم بازار ؛ مخزن دانش ؛ مدل آیدا
هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
1394/2015
چکیده
شواهد و قراین حاکی ازآن است که دوران بازاریابی الکترونیکی نوین درایران اغاز شده است و پس ازسالها بی توجهی یاکم توجهی به این پدیده بازرگانی سازمان های اقتصادی و نهادهای توسعه ای درایران رویکردی دوباره به بازاریابی و تلاش برای گرفتن سهم بیشتر ازبازارهای مصرف کالا و خدمات دربازارهای داخلی و خارجی را اغاز کرده اند دراین تحقیق بررسی بازاریابی الکترونیکی و تاثیر آن بربانکداری اسلامی بارویکرد کارکردهای مدل آیدا موردتجزیه وتحلیل قرارگرفته است دراین راستا به بیان مساله و ضرورت و اهمیت آن و محدودیت ها و روش شناسی و... پرداخته و سپس بااستفاده ازنرم افزار spss فرضیات تحقیق موردازمون قرارگرفته است روش تحقیق دراین مقاله توصیفی ـ پیمایشی بوده و بااستفاده ازنمونه تصادفی 100تایی ازجامعه کارکنان فعال بانک ها اعم ازدولتی و خصوصی موردتجزیه و تحلیل و ازمون فرضیات درمورد آنان انجام شده است