تاثیر تجارت الکترونیک بر روی عملکرد مالی بانک قرض الحسنه رسالت ،بررسی نقش واسطه ای نو آوری سازمانی
بانک قرض الحسنه رسالت ؛ تجارت الکترونیک ؛ عملکرد مالی ؛ نوآوری سازمان
اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
1396/2017
چکیده
این تحقیق با هدف پر کردن شکاف های تحقیق در ادبیات موجود در مورد تاثیر تجارت الکترونیک در عملکرد مالی شرکت ها و در محیط خاص شرکت ها وسازمان هاانجام می شود . به طور خاص،این تحقیق نه تنها تاثیر مستقیم تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت ( بانک قرض الحسنه رسالت ) را تحلیل می کند، بلکه اثر نوآوری سازمانی را بر روابط نیز تحلیل می کند.داده ها از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده و با استفاده از مدل معادلات ساختاری و با نرم افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل واقع شده است.بر اساس دیدگاه های دانش و منابع، نتایج نشان می دهد که کسب و کار الکترونیک دارایتاثیر مستقیم بر عملکرد مالی است و با نوآوری سازمانی رابطه مثبتی دارد. علاوه بر این،نتایج نشان می دهد که رابطه بین کسب و کار الکترونیکی و عملکرد مالی از طریق نوآوری سازمانی است.