ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: افتخاری مهابادی ، سمانه ؛ ابراهیمی ، نیلوفر ؛ کیائی ، حسن
ناشر: بیست و هفتمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی
یکی از مشکلات اساسی سیستم بانکداری کشور، مشکل مطالبات معوق تسهیلات وصول نشده آنها است. تدوین مدل جهت سنجش ریسک اعتباری در نظام بانکی نقش کارآمدی در راستای افزایش بهره وری بانکها موسسات مالی اعتباری خواهد داشت. هدف از این تحقیق شناسایی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان بانک صادرات ایران مدل سازی علل... ادامه
سال:1396
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ تخصیص منابع ؛ رده بندی اعتباری ؛ ریسک اعتباری ؛ شبکه عصبی ؛ مدیریت ریسک ؛ منطق فازی ؛ نظام بانکداری اسلامی ایران ؛ هوش مصنوعی
نویسندگان: مهدیان فر، زهرا
ناشر: دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور تهران
... ادامه
سال:1392
کلیدواژه: اعتبارسنجی ؛ بانک قرض الحسنه ؛ بانکداری اجتماعی ؛ داده کاوی
نویسندگان: احمدی، سیدمجتبی
ناشر: دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده مهندسی صنایع و سیستمها
زمینه و هدف: تمامی مشکلات اقتصاد متعارف ریشه در امری واقعی(نه حقیقی) به نام تورم دارند. به طوری که حتی مشکلات رکود تورمی، فقر، شکاف طبقاتی و بیکاری نیز به تورم بر می گردد. در نتیجه به نظر می رسد که این امر واقعی خود مولود یک امر اعتباری غلط است. تا زمانی که این امر غلط در اقتصاد وجود دارد این مشکلات... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: اعتماد مشتریان ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتریان
نویسندگان: پرچکانی، ابوالفضل
ناشر: دانشگاه پیام نور استان قزوین، مرکز پیام نور بوئینزهرا
در تحقیق حاضر، تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی ارزیابی می شود. اطلاعات سالانه 11 بانک دولتی طی سال های 1381-1388 جمع آوری و با استفاده از مدل داده های تابلویی تأثیر شدت تبلیغات بر رشد حساب قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بازده حقوق صاحبان سهام در بانک های دو... ادامه
سال:1401
کلیدواژه: تجارت اجتماعی ؛ تصمیم خرید
نویسندگان: پاشائی ، محسن
ناشر: موسسه آموزش عالی باختر ایلام، دانشکده مدیریت و حسابداری
کلیدواژه: تسهیلات ؛ مدیریت ارتباط با مشتریان ؛ مشتری ؛ وفاداری
نویسندگان: مزرنگ ، ابراهیم ؛ کریمیان ، عبدالله ؛ ابراهیمی نژاد ، لقمان ؛ محمد پور ، کمال
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
پژوهش حاضر با موضوع بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان براساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان در موسسه قرض الحسنه جوانان خیر شهرستان مهاباد در سال 1390 انجام شد. برای نیل به هدف فوق سه فرضیه، تدوین و مورد آزمون قرار گرفت.روش تحقیق مورد استفاده توصیفی همبستگی بوده وجامعه آماری این تحقیق شامل 845 نفر... ادامه
نویسندگان: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران
ناشر: بورس و بانک
کلیدواژه: اعتماد مشتری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیک ؛ همراه بانک
نویسندگان: نیک جو، وحید
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، دانشکده علوم انسانی
قرضالحسنه یکی از عقود بانکی اسلامی است که پس از تصویب بانکداری بدون ربا در کشور در حال پرداخت از سوی بانکها و مؤسسات اعتباری است. در این مقاله به استناد شواهد آماری و روش هم انباشتگی یوهانسن-یوسلیوس در دوره 1398-1363 نشان داده میشود که تولید ناخالص داخلی، نرخ سود تسهیلات بانکی و تعداد ازدواج ثبت ... ادامه
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ نقش مدیریت بانک ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: عیدی زاده، علی
ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت
نظام تامین مالی اسلامی به عنوان جایگزین نظام مالی رایج با حذف ربا، عقود جایگزینی شامل قرض الحسنه، عقود مبادله ای و عقود مشارکتی را برای حل مسئله تامین مالی در شرایط مختلف ارائه می نماید. ادبیات اقتصادی نیز دو دسته سازوکار کلی مبتنی بر مشارکت و مبتنی بر بدهی را به عنوان ساختارهای تامین مالی معرفی می ... ادامه
بعدی
دسته بندی