logo
ArEn

نتایج جست و جو:

97

تعداد نتایج:

97

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مشاهده/دانلود

توسعه خدمات مالی - اعتباری و نهادهای مالی غیر بانکی با تأکید بر بخش روستایی

کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد

نویسندگان: حسن زاده، علی

ناشر: جستارهای اقتصادی ایران

در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه

سال:1384

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

تاثیر محصولات و خدمات نوین بانکی متناسب با بانک قرض الحسنه جهت افزایش منابع (مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهرایران استان زنجان)

کلیدواژه: افزایش منابع ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ محصولات و خدمات نوین بانکی

نویسندگان: لطفی، جواد

ناشر: موسسه آموزش عالی کار، گروه مدیریت

صندوقهای قرضالحسنه از سال 1348به عنوان مؤسسات غیرتجاری با هدف کمـک بـه نیازمنـدان فعالیـترسمی خود را آغاز کردند. این مؤسسات به دلیل عدم نظارت مؤثر یک مقام نـاظر دارای فـراز و فرودهـایفراوانی بوده و بارها تجربه ورشکستگی در این مؤسسات مشاهده شده است. در حال حاضر، بیش از 6000صندوققرضالحسنه فعال در کش... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده

ناشر: کنگره بین المللی معدن

موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (بر اساس مدل کیفیت خدمات گرون روز) مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهرایران شهر ایلام

کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت

هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ابهامات فقهی معاملات بانکی

کلیدواژه: بانکداری بدون ربا ؛ تسهیلات بانکداری بدون ربا ؛ سپرده های بانکداری بدون ربا ؛ فقه معاملات بانکی

نویسندگان: حسن زاده سروستانی، حسین

ناشر: نقد کتاب فقه و حقوق

در جامعه اسلامی مردم رفتارهای خود را بر پایه آموزه های دینی تنظیم می کنند. ولی همه در این زمینه یکسان نیستند. عامل مهم تعیین کننده این ناهمسانی میان مردم برای رفتار برابر آموزه های اسلامی، ایمان آنها است. بر پایه نظریه رفتارهای اقتصادی در چارچوب اسلامی (دینی)، انسان ها رفتارهای خود را به گونه ای تنظ... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل