logo
ArEn

نتایج جست و جو:

15

تعداد نتایج:

15

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهرایران ؛ عملکرد سازمانی کارکنان ؛ فناوری اطلاعات

نویسندگان: رفیعی، مجتبی ؛ شهبازی، مهدی

ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران بود. روش پژوهش- توصیفی از نوع همبستگی می‌باشد و از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران بود؛ که 170 نفر به صورت آنلاین پاسخ دادند. ابزار اندازه‌گیری شامل پ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ عملکرد سازمانی کارکنان ؛ فناوری اطلاعات

نویسندگان: رفیعی، مجتبی ؛ شهبازی، مهدی

ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران بود. روش پژوهش- توصیفی از نوع همبستگی می‌باشد و از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران بود؛ که 170 نفر به صورت آنلاین پاسخ دادند. ابزار اندازه‌گیری شامل پ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

طراحی مکانیسمی برای ایجاد اتحادیه قرض الحسنه مبتنی بر فناوری های نوین مالی

کلیدواژه: تامین مالی ؛ زنجیره بلوکی ؛ فناوری های نوین مالی ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: قائمی اصل، مهدی ؛ خلجی پیربلوطی، زهرا

ناشر: اقتصاد اسلامی

یکی از مهم‌ترین کارکردهای بانکداری اسلامی و نظام بانکداری بدون ربا، ایجاد فرصت بهره­برداری از سپرده­های قرض­الحسنه و به‌کارگیری این سپرده­ها در ارائه تسهیلات در راستای اهداف معینی است که قانون عملیات بانکی بدون ربا و دستورالعمل­ها و آیین­نامه­های مرتبط، حدود آن را مشخص نموده است؛ اما فرایند عملیاتی ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر کیفیت ارتباط با مشتری الکترونیک بر کیفیت کلی ارتباطات ( مطالعه موردی: مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ کیفیت ارتباطات ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نگرش خدماتی

نویسندگان: قاسمی، سعید

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، گروه مدیریت

یکی از آموزه‌هایی که در اسلام بر آن تأکید فراوان شده، مسئله قرض و قرض­الحسنه می‌باشد. از طرفی قرض­الحسنه یکی از اصول مهم اقتصادی است که دین اسلام برای آن اهمیت فراوانی قائل شده است. قرض‌الحسنه با مشخصه‌های خاصی نظیر اخلاص، بدون ریا بودن، از مال حلال قرض دادن و بدون منت بودن، شناخته می‌شود. قرض دادن ... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر سیستم اطلاعات منابع انسانی بر تصمیمات استراتژیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران و مسکن

کلیدواژه: تصمیم استراتژِیک ؛ سیستم اطلاعات منابع انسانی

نویسندگان: ابراهیمی ، مجید

ناشر: موسسه آموزش عالی الوند

در نظام مالی اسلامی عقد قرض­الحسنه به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر بر کاهش نابرابری درآمد معرفی می شود، به گونه ای که با برقراری جریان پول از طبقات ثروتمند به سمت طبقات کم­درآمد نقش بسزایی را در عدم تمرکز ثروت بین ثروتمندان و بهبود درآمد بین نیازمند ایفا می­کند. هدف از این مقاله بررسی رابطه کوتاه­مدت ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ابعاد جانشین پروری و ارتباطات اثربخش بر تعادل کار و زندگی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران (شمال غرب ایران)

کلیدواژه: ابعاد جانشین پروری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ تعادل کار و زندگی کارکنان

نویسندگان: قلیزاده، پرویز

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد اردبیل

تأمین مالی خرد توانسته است در چند دهه اخیر در کشورهای درحال توسعه عملکرد خوبی در زمینه کاهش فقر و افزایش تولید داشته باشد. از این رو، تأمین مالی خرد در سطح دنیا در قالب نهادهای مستقل و یا بانکداری متعارف دنیا و بانک های تجاری گسترش یافته است. در این مقاله پس از معرفی تأمین مالی خرد در بانک تجاری به ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل