ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: عملکرد سازمانی ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ مدیریت دانش
نویسندگان: سعادت قلی پور آذر، رضا ؛ مسعود، قهرمانی
ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
هدف تحقیق شناسایی رابطه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط بامشتری با عملکرد سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد. جامعه آماری تحقیق کارکنان و مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی به تعداد 772 نفر می باشد. تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران 257 نفر به دست آ... ادامه
سال:1401
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: مدیریت دانش ؛ یادگیری سازمانی و نوآوری
نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ امینی، مرجان ؛ جابرانصاری ، محمدرضا
ناشر: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری 0/05 α نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. ... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ شهرکرد ؛ مدیریت دانش
نویسندگان: غیبی پور، علی ؛ شیروانی ،علیرضا
ناشر: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
در چند سال اخیر و با شدت یافتن تحریم های یک جانبه و غیرانسانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف متوقف کردن برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران، واژه ی جدید اقتصاد مقاومتی به ادبیات اقتصادی کشور اضافه و به فراخور حال و روز اقتصاد کشورمان مورد بحث قرار گرفته است. این واژه اولین بار در دیدار کارآفرینان... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رتبه بندی شاخص ها ؛ فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ؛ مدیریت دانش مشتری
نویسندگان: حسینی ، مصطفی ؛ شهرکی ، علیرضا
ناشر: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
در اقتصاد جهانی امروز، دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی شمرده می شود، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی و موفقیت درآن، توجه به جزء مهم دیگری به نام مشتری ضروری است، تاکنون مدیریت دانش مشتری در شعب بانک قرض الحسنه رسالت مشهد ارزیابی نشده است. با ارزیابی و بهبود آن می توان اولا به شناسایی ف... ادامه
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ مدیریت استراتژیک منابع انسانی ؛ مدیریت دانش
نویسندگان: سامتی ، مرتضی ؛ شیرعلی ، شیرین ؛ شاهی ، محمد رضا
ناشر: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
هدف این پژوهش بررسی نقش مدیریت دانش در تبیین استراتژی های منابع انسانی در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان می باشد. بدین منظور برای استراتژی های منابع انسانی، پنج شاخص برنامه ریزی، انتخاب و استخدام منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، ایمنی و سلامت، پاداش و مزایا و روابط کارکنان و جست وجوی من... ادامه
کلیدواژه: شبکه های اجتماعی ؛ عملکرد سازمانی ؛ فناوری اطلاعات
نویسندگان: عاشوری ، حسین
ناشر: دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور پرند
... ادامه
سال:1400
کلیدواژه:
نویسندگان: صادقی پایین کلایی، علی اکبر
ناشر: علیاکبر صادقی پایینکلایی
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ مدیریت بهینه منابع ؛ مدیریت ریسک
نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ مهتری آرانی ، محمد ؛ کاظمی آرانی ؛ غلامی ، احسان ، میلاد ؛ بازیارلویه ، مولود
ناشر: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
صنعت بانکداری در دنیا و به ویژه در ایران، جزو آن دسته از سازمان های رقابتی هستندکه در آنها فعالیت هایی به صورت موازی و سری در جهت تحقق اهداف صورت می گیرد. هدف گذاری برای جهت نیل به این اهداف دوره بعدی فعالیت از موضوعات بسیار حساس و با اهمیت می باشد. تصمیماتی که مدیران اجرائى ها در زمینه افزایش ثروت ... ادامه
سال:1397
کلیدواژه: اوراق بهادار اسلامی ؛ بازار بین بانکی اسلامی ؛ صندوق اسلامی ABC ؛ قرض الحسنه متقابل ؛ مدیریت نقدینگی ؛ مرابحه موازی
نویسندگان: موسویان، سید عباس ؛ کاوند، مجتبی
ناشر: معرفت اقتصاد اسلامی
امروزه بانکها، به عنوان بزرگ ترین واسطه های مالی، نقش مهمّی در تأمین سرمایة مورد نیاز بنگاه های اقتصادی دارند. این نهادهای مالی، در ایفای هرچه بهتر نقش خود، با چالش هایی جدّی در عرصة مدیریت نقدینگی مواجه هستند. بانکهای اسلامی، به دلیل ربوی بودن بسیاری از ابزارهای مدیریت نقدینگی، بیش از بانکهای متعار... ادامه
سال:1389
نویسندگان: منطقی، ابوالقاسم
ناشر: انتشارات منطقی
بعدی
دسته بندی