ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: الإدخار ؛ الأموال ؛ التعاونية ؛ القرض ؛ اللجنة
نویسندگان: دهار, محمد
ناشر: REDPAC (مجلة القانون العام الجزائري والمقارن)
الملخص: النظام المصرفی الجزائری عرف عدة إصلاحات ولم یحقق الأهداف المسطرة بتاريخ 2007/02/27 صدر القانون رقم 01/07 المتعلق بتعاونيات الادخار والقرض ليحدّه طريقة تلفها، ويرحمد. أموال الخاصة من أجل تقديم قروض وخدمات لأعضائها تحت رقابة البنك المركزي الجزائري. .... ادامه
سال:1443
مشاهده/دانلود
کلیدواژه:
نویسندگان: -
ناشر: اقتصاد و بیمه
... ادامه
سال:1392
کلیدواژه: بانکداری اجتماعی ؛ تامین مالی جمعی ؛ کارآفرینی اجتماعی ؛ منابع قرض الحسنه
نویسندگان: فقیهی، مهدی
ناشر: دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور پاکدشت
تسهیلات قرضالحسنه یکی از مهمترین اعتبارات بانکداری اسلامی به شمار میرود که میتواند بر اشتغال تأثیر بگذارد. با توجه به این موضوع، پژوهش حاضر به بررسی تأثیر تسهیلات قرضالحسنه بر اشتغال در استانهای ایران میپردازد. در این پژوهش، تأثیرتسهیلات قرضالحسنه که خارج از طبقهبندی عقود مبادلهای و مشارکت... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: تامین مالی ؛ دانش بنیان ؛ کارآفرینی ؛ کسب و کار ؛ مشارکت جمعی
نویسندگان: اسکندری، بهمن ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ جعفری، پریوش ؛ موسی خانی، مرتضی
ناشر: اقتصاد مالی
روند پیشرفت تحولات روز افزون در محیط کسب و کار امروزی، این نوع شرکتها را که تواناییهای فناوری، نیروی کار متخصص و مدیریت پیشرفته از مهمترین ویژگیهای آنهاست، جزیی از شبکهها و زنجیرههای تولید جهانی قرار داده، از این رو، بنظر می رسد رمز توسعه اقتصادی دهه آینده، توسعه شرکتهای دانشبنیان، است. لذا هدف اصل... ادامه
نویسندگان: نیکخواه دلشاد، مسعود
ناشر: وام ذخیره ماندگار
سال:1383
کلیدواژه: سرمایه اجتماعی ؛ عقد قرض الحسنه ؛ عقود مشارکتی ؛ علیت تودا- یاماتو
نویسندگان: عزیزمحمدلو، حمید
ناشر: اقتصاد اسلامی
در این تحقیق تعامل و رابطه علّی موجود بین عقود مشارکتی و عقد قرضالحسنه از یکسو و سرمایه اجتماعی از سوی دیگر با استفاده از رویکرد علیت تودا- یاماتو و با بهرهگیری از دادههای آماری سالهای 1363 تا 1396 آزمون و تحلیل شده است. نتایج آزمون علیت تودا-یاماتو گویای آن است که با وجود آنکه بین کل تسهیلات ا... ادامه
سال:1399
کلیدواژه: اینترنت بانک ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری نوین ؛ خدمات الکترونیک ؛ مدیریت ارتباط با مشتری
نویسندگان: غیبی پور، علی ؛ شیروانی ،علیرضا
ناشر: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
هدف تحقیق حاضر، بررسی بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرکرد بود. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. روش نمونه گیری به صورت نمونه گیری گروهی و نمونه گیری تصادفی می باشد و تعداد 30 پرسشنامه در بین کارکنان و مدیران بانک قر... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: ارتباط با مشتریان ؛ رضایت مشتریان ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: شهروا، سید امیر
ناشر: موسسه آموزش عالی آبان هراز، دانشکده علوم انسانی
سال:1398
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری دیجیتال ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM(
نویسندگان: محمودی ، مجید
ناشر: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
در دنیای رقابتی امروز به سبب پیچیدگی مسائل و مشکلات ، نیاز به اطلاعات و آمار و ارقام بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.برای اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی نیز اطلاعات نقش مهمی ایفا می نماید . گسترش سازمان های امروزی پیچیدگیخاصی به دنبال داشته است. به طور کلی تصمیم گیری بدون استفاده از فناوری و برر... ادامه
کلیدواژه: مشتری مداری
نویسندگان: اسکویی، کسری
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، دانشکده مدیریت
سال:1395
بعدی
دسته بندی