logo
ArEn

نتایج جست و جو:

29

تعداد نتایج:

29

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مشاهده/دانلود

تاثیر کیفیت ارتباط با مشتری الکترونیک بر کیفیت کلی ارتباطات ( مطالعه موردی: مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ کیفیت ارتباطات ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نگرش خدماتی

نویسندگان: قاسمی، سعید

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، گروه مدیریت

یکی از آموزه‌هایی که در اسلام بر آن تأکید فراوان شده، مسئله قرض و قرض­الحسنه می‌باشد. از طرفی قرض­الحسنه یکی از اصول مهم اقتصادی است که دین اسلام برای آن اهمیت فراوانی قائل شده است. قرض‌الحسنه با مشخصه‌های خاصی نظیر اخلاص، بدون ریا بودن، از مال حلال قرض دادن و بدون منت بودن، شناخته می‌شود. قرض دادن ... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهرایران ؛ عملکرد سازمانی کارکنان ؛ فناوری اطلاعات

نویسندگان: رفیعی، مجتبی ؛ شهبازی، مهدی

ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران بود. روش پژوهش- توصیفی از نوع همبستگی می‌باشد و از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران بود؛ که 170 نفر به صورت آنلاین پاسخ دادند. ابزار اندازه‌گیری شامل پ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ عملکرد سازمانی کارکنان ؛ فناوری اطلاعات

نویسندگان: رفیعی، مجتبی ؛ شهبازی، مهدی

ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران بود. روش پژوهش- توصیفی از نوع همبستگی می‌باشد و از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران بود؛ که 170 نفر به صورت آنلاین پاسخ دادند. ابزار اندازه‌گیری شامل پ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده

ناشر: کنگره بین المللی معدن

موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (بر اساس مدل کیفیت خدمات گرون روز) مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهرایران شهر ایلام

کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت

هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر سیستم اطلاعات منابع انسانی بر تصمیمات استراتژیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران و مسکن

کلیدواژه: تصمیم استراتژِیک ؛ سیستم اطلاعات منابع انسانی

نویسندگان: ابراهیمی ، مجید

ناشر: موسسه آموزش عالی الوند

در نظام مالی اسلامی عقد قرض­الحسنه به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر بر کاهش نابرابری درآمد معرفی می شود، به گونه ای که با برقراری جریان پول از طبقات ثروتمند به سمت طبقات کم­درآمد نقش بسزایی را در عدم تمرکز ثروت بین ثروتمندان و بهبود درآمد بین نیازمند ایفا می­کند. هدف از این مقاله بررسی رابطه کوتاه­مدت ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل