کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت ؛ وفاداری
نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ طاهری گودرزی ، حجت
ناشر: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان می باشد. روش تحقیق در این پژوهش برحسب هدف از نوع کاربردی و ازنظر ماهیت از نوع توصیفی- پیمایشی که به روش میدانی انجام شده است. می باشد. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان تش... ادامه
سال:1396
لینک به محتوا با زبان هدف