ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بازارگرایی ؛ رقیب گرایی ؛ عملکرد سازمانی ؛ مشتری گرایی ؛ هماهنگی بین بخشی
نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ کاظمی آرانی ، میلاد
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی ( مورد مطالعه بانک مهر ایران استان اصفهان)میباشد. تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق توصیفی و از لحاظ هدف از نوع کاربردی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کارمندان شعب بانک مهر ایران استان اصفهان میباشد که جمعا 33 شعبه با 150 کارمند است. حجم نمونه نیز ب... ادامه
سال:1396
مشاهده/دانلود
دسته بندی