ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بانک حوزه ی فعالیتی ؛ بسبب ؛ حساب های خدماتی و فعالیتی ؛ روان پولی ؛ روان تکلیفی ؛ روان رفتاری
نویسندگان: محترمی، عباس
ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
بانک در اقتصاد، همواره مورد توجه بوده است. البته چگونگی بنیان بانک در ایران، هنوز مورد بحث قرار نگرفته است؛ و در همان سالها بدون توجه به فرهنگ و آداب و رسوم و نحوه ی اقتصاد مردم که بر پایه ی اسلام است، بنای بانک را گذاشتند. در مقاله ی بسبب، به چیدمان بانک و نحوه ی عملکرد آن توجه شده است و تلاش شده ا... ادامه
سال:1400
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: حیدری، حسن
ناشر: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
... ادامه
سال:1387
کلیدواژه: بانک اسلامی ؛ کارکرد خدماتی ؛ کارکرد سرمایه ای ؛ ماموریت اثباتی ؛ ماموریت هنجاری
نویسندگان: صدر، سید محمد باقر ؛ علوی، سید یحیی
ناشر: مجله اقتصادی
بانک نهادی مالی است که نقش اساسی در تقویت و استمرار نظام اقتصاد سرمایهداری دارد. کارکردهای بانک را میتوان به دو بخش تقسیم نمود: یکی سرمایهداری و دیگری خدماتی. کارکرد سرمایهداری نیز به دو بخش هنجاری و اثباتی تقسیم میشود. در نظام بانکداری ربوی، رابطه ثروت و کار (فعالیت اقتصادی) لزوماً برقرار نیست... ادامه
سال:1389
کلیدواژه:
نویسندگان: موسویان، سیدعباس
ناشر: اقتصاد اسلامی
چکیده گذشت بیست سال از تصویب و اجراى قانون عملیات بانکدارى بدونربا، فرصتمناسبى براى مطالعه و ارزیابى آن است. توجّه کارشناسى در ابعاد نظرى و اجرایى بانکدارى بدون رباى ایران نشان مىدهد خلاها و اشکالاتى وجود دارد که مىتوان با اصلاح و تکمیل آنها، گامهاى مؤثّرى در اصلاح ساختار نظام بانکى برداشت. یک... ادامه
سال:1382
کلیدواژه: ارتباطات توصیه ای ؛ اعتماد ؛ قابلیت اعتماد ؛ کیفیت اطلاعات ؛ مفید بودن اطلاعات ؛ نگرش
نویسندگان: محمد کریمی ، حمیدرضا ؛ غفاری ، محمد
ناشر: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
امروزه اعتماد به برند از اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کارها خصوصا در محیط های رقابتی برخوردار است. لذا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. ارتباطات توصیه ای شامل ابعاد کیفیت اطلاعات، نگرش نسبت به ارتباطات توصی... ادامه
سال:1397
کلیدواژه: عملکرد
نویسندگان: کوچکی راوندی ، ابوالفضل
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق
سال:1396
کلیدواژه: ادغام بانک ها ؛ بانک قرض الحسنه ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: عزیزنژاد، صمد ؛ حیدری، حسن
کلیدواژه: بانک تجاری ؛ بانک قرض الحسنه ؛ عملکرد ؛ قرض الحسنه ؛ کارآیی
نویسندگان: جوزی زاده، منا
ناشر: دانشگاه شاهد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی
سال:1395
نویسندگان: شهیری طبرستانی، علی اکبر
ناشر: بازار و سرمایه
سال:1391
کلیدواژه: ارزیابی عملکرد ؛ بازار مالی ؛ بانک ملی ؛ بانک ملی ایران ؛ سپرده بانکی ؛ سپرده بلند مدت ؛ سپرده پس انداز ؛ سپرده چاری ؛ سپرده کوتاه مدت ؛ سپرده های قرض الحسنه ؛ سودآوری ؛ سیستان و بلوچستان ؛ صنعت بانکداری
نویسندگان: هاشمزهی ، امیر
ناشر: دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشکده مدیریت و اقتصاد
بعدی
دسته بندی