ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: ارزشهای اسلامی ؛ بانکداری ؛ تبلیغات ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: محبی مجد، رضا
ناشر: سومین کنفرانس بین المللی فقه، حقوق و پژوهش های دینی
تبلیغات بانک های قرض الحسنه نسبت به تبلیغات بانک های تجاری دو ویژگی مهم دارد: اولا بر خلاف تبلیغات بانک های تجاری که عمدتا اقشار متوسط به بالا را هدف گرفته، جامعه هدف بانک های قرض الحسنه در تبلیغات، همه اقشار جامعه و عمدتا اقشار متوسط به پائین است. ثانیا برخلاف تبلیغات بانکهای تجاری، در تبلیغات بانک... ادامه
سال:1400
مشاهده/دانلود
کلیدواژه:
نویسندگان: فارس نیوز
ناشر: تبلیغات بازرگانی
... ادامه
سال:1390
کلیدواژه: داده های تابلویی ؛ شدت تبلیغات ؛ عملکرد ؛ نظام بانکی
نویسندگان: عزیزی، شهریار ؛ مقدسی، محمد
ناشر: اقتصاد و تجارت نوین
در تحقیق حاضر، تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی ارزیابی می شود. اطلاعات سالانه 11 بانک دولتی طی سال های 1381-1388 جمع آوری و با استفاده از مدل داده های تابلویی تأثیر شدت تبلیغات بر رشد حساب قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بازده حقوق صاحبان سهام در بانک های دو... ادامه
سال:1388
کلیدواژه: اثربخشی ؛ بازاریابی ؛ بانک تجاری ؛ بانکداری ؛ بودجه بندی ؛ تبلیغات تجاری ؛ سپرده های قرض الحسنه ؛ شهر کرج ؛ صنعت خدماتی ؛ مشتریان ؛ منفعت
نویسندگان: کیانی نژاد، الهام
ناشر: دانشگاه پیام نور مرکز، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی
کلیدواژه: برند
نویسندگان: درخشنده ، سید امین
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، دانشکده مدیریت
سال:1395
نویسندگان: امیری، علی
ناشر: دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم اداری
سال:1385
کلیدواژه: بانک تجارت ؛ بانکداری ؛ تبلیغات تجاری ؛ تلویزیون ؛ سپرده های بانکی ؛ قرض الحسنه ؛ وسایل ارتباط جمعی
نویسندگان: یارمحمدی، مهدی
ناشر: دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
سال:1389
کلیدواژه: بانک ؛ تبلیغات ؛ رویکرد اسلامی ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: نوبهار، حمید
ناشر: دانشگاه امام صادق علیه السلام، دانشکده معارف اسلامی و مدیریت
سال:1392
کلیدواژه: اثربخشی ؛ آگهی تبلیغاتی تلویزیونی ؛ بانک انصار ؛ سپرده های قرض الحسنه ؛ سلسله مراتب ؛ شهر اصفهان
نویسندگان: امیرالسادات، سیده نسیم
ناشر: دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم اداری و اقتصاد
سال:1391
کلیدواژه: اثر رسانه های گروهی ؛ بازاریابی ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ تبلیغات ؛ رفتار مشتری
نویسندگان: زرنگ، ندا
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت
بعدی
دسته بندی