logo
ArEn

نتایج جست و جو:

27

تعداد نتایج:

27

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت ؛ وفاداری

نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ طاهری گودرزی ، حجت

ناشر: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر رضایت بر وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان می باشد. روش تحقیق در این پژوهش برحسب هدف از نوع کاربردی و ازنظر ماهیت از نوع توصیفی- پیمایشی که به روش میدانی انجام شده است. می باشد. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان همدان تش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان اعتباری صندوق های قرض الحسنه(مورد مطالعه صندوق توسعه عصر شمال)

کلیدواژه: بابل ؛ رضایت ؛ مشتری

نویسندگان: صبا، میثم

ناشر: موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل، گروه علوم اقتصادی

در نظام مالی اسلامی، قرض الحسنه در کنار صدقات، عقود مبادله ای و مشارکتی به عنوان یکی از جایگزین های ربا در تجهیز و تخصیص منابع معرفی شده است. در حالی که صدقات به نیازمندان حاد به وجوه، عقود به متقاضیان وجوه برای کسب سود اختصاص دارد، قرض الحسنه پاسخ گوی نیاز افرادی است که نه آنقدر نیازمندند که مستحق ... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی در بخش بانکداری (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه رسالت در استان مازندران)

کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ بانکداری ؛ رضایت شغلی

نویسندگان: اردشیرزواردهی ، هادی

ناشر: موسسه آموزش عالی راه دانش - بابل، گروه مدیریت

امروزه نقش بانک­ها و موسسات پولی و مالی در رشد و توسعه اقتصادی جوامع انکارناپذیر است. از طرفی بانک­ها به دلیل تعاملات نزدیک و تنگاتنگ با سایر بخش­های موجود در بازار، باید متناسب با تغییرات بوجود آمده، به روز رسانی شوند. یکی از ابزارهایی که در این راستا ابداع شده، کارت­های اعتباری می­باشند، که به دلی... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه دینداری و رضایت مندی مشتریان در بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه:شعب منتخب بانک رسالت استان کرمان)

کلیدواژه: بانک ؛ دینداری ؛ رضایتمندی مشتریان ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: ضیاالدینی ، زینب ؛ ده یادگاری ، سعید

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم

این پژوهش باهدف بررسی رابطه دینداری و رضایتمندی مشتریان بانک قرض الحسنه(موردمطالعه شعب بانک رسالت استان کرمان)انجام شده است. قرض الحسنه جزئى از ارکان نظام اقتصادى اسلام است و در مقابل آن رباخوارى قرار دارد.امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایت مشتریان استوار گشته به گونه ای که گسترش خدم... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری مورد مطالعه:شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)

کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ رضایت شغلی ؛ رضایت مشتری ؛ شعب قرض الحسنه ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: کاظمی ، نقی ؛ رحمانی ، منانه ؛ هاشمی ، سیده زینب ؛ نوازنده ،عاطفه

ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نه... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل