ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: حاذق پور ، ایمان
ناشر: دانشگاه تهران ، دانشکده مدیریت
... ادامه
سال:1390
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ کیفیت ارتباطات ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نگرش خدماتی
نویسندگان: قاسمی، سعید
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، گروه مدیریت
یکی از آموزههایی که در اسلام بر آن تأکید فراوان شده، مسئله قرض و قرضالحسنه میباشد. از طرفی قرضالحسنه یکی از اصول مهم اقتصادی است که دین اسلام برای آن اهمیت فراوانی قائل شده است. قرضالحسنه با مشخصههای خاصی نظیر اخلاص، بدون ریا بودن، از مال حلال قرض دادن و بدون منت بودن، شناخته میشود. قرض دادن ... ادامه
سال:1399
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: مدیریت
نویسندگان: یاوری ، رسول
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، دانشکده مدیریت
سال:1395
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت ؛ هوش رقابتی
نویسندگان: نجفی راد، امیرحسین
ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
سال:1397
کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ رضایت شغلی ؛ رضایت مشتری ؛ شعب قرض الحسنه ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: کاظمی ، نقی ؛ رحمانی ، منانه ؛ هاشمی ، سیده زینب ؛ نوازنده ،عاطفه
ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نه... ادامه
کلیدواژه: استان اردبیل ؛ اینترنت ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری الکترونیک ؛ خدمات بانکی ؛ رضایت مشتری ؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: صمدی، ایمان
ناشر: دانشگاه پیام نور استان مازندران، مرکز پیام نور بهشهر
سال:1392
نویسندگان: عهدی عتیق ، علی ؛ ولی زاده ، حبیب
ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربوط به کلیه کارکنان شاغل در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که برابر با 110 و جهت برآورد حجم نمونه با توجه به محدو... ادامه
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ تحلیل پوششی داده ها ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ مدیریت دانش مشتری
نویسندگان: داودی شمسی، سید محمود
ناشر: دانشگاه علم و هنر یزد، دانشکده علوم مهندسی
بعدی
دسته بندی