ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: سرمایه ارتباطی ؛ سرمایه انسانی ؛ سرمایه ساختاری ؛ سرمایه فکری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نام تجاری
نویسندگان: آهنگر ، کوثر
ناشر: دانشگاه ارومیه، دانشکده اقتصاد و مدیریت
... ادامه
سال:1396
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانکداری بدون ربا ؛ سپرده های سرمایه گذاری ؛ عقود معین ؛ ماهیت حقوقی
نویسندگان: تقی پورمقیم، سید محمد
ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی
سپردههای سرمایهگذاری در بانکها، یکی از انواع سپردهها در نظام بانکداری بدون ربا در ایران است کهمدتها در نظام حقوقی کشور با خلا قانونی مواجه بوده است. درقانون مدنی جز یک ماده در عقد مضاربه، مقرراتی در مورد قراردادهای سپرده سرمایهگذاری دیده نمیشد تا در نهایت در سال1362، قانون بانکی بدون ربا قرار... ادامه
کلیدواژه: رفتار مصرف کننده ؛ سرمایه دینی ؛ سرمایه گذاری ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: عزتی، مرتضی ؛ نصیرخانی، پرویز ؛ حسینی، مریم
ناشر: تحقیقات مالی اسلامی
رفتارهای اقتصادی جامعه از مباحث مهم اقتصاد به ویژه اقتصاد اسلامی است. در این زمینه، یکی از ضعف های بررسی های اقتصاد اسلامی کمبود بررسی تجربی در زمینه رفتارهای مسلمانان است. در این مقاله، کوشیده شده است در یک بررسی تجربی، در سطح خرد اثر سرمایه اجتماعی دینی با ابزار آزمون شده ژنراتور منابع همراه با در... ادامه
سال:1395
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: احمدی، مهران
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری
سال:1394
کلیدواژه:
نویسندگان: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران
ناشر: تعالی
کلیدواژه: تعهد سازمانی ؛ رفتارهای مشتری گرایانه ؛ مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی
نویسندگان: وکیلی ، علی اکبر ؛ امراللهی بیوکی ، ناهید ؛ شاکراردکانی ، محمد
ناشر: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتارهای مشتری گرایانه از طریق متغیرهای واسطهای است . مدل این تحقیق با استفاده از متغیرهای چون ویژگیهای شخصیتی، تعهد سازمانی، مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی و رفتارهای مشتری گرایانه شکل گرفته است. روش تحقیق این پژوهش؛ از نظر هدف، کاربردی بوده و برحسب روش... ادامه
کلیدواژه: تجربه مشتری ؛ رضایت مشتری ؛ شعف مشتری ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: رحمانی ، محمود
ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ا... ادامه
سال:1398
کلیدواژه: اقتصاد اسلامی ؛ آزمون همگرایی باند ؛ سرمایه گذاری بخش خصوصی ؛ مدل تصحیح خطابی نامقید
نویسندگان: کامران پور، سعیده ؛ زراءنژاد، منصور ؛ ابراهیمی، صلاح
ناشر: معرفت اقتصاد اسلامی
تشکیل سرمایه یا سرمایه گذاری برای حفظ رشد اقتصادی مهم است. به همین دلیل، شناخت عوامل تأثیرگذار بر سرمایه گذاری، به رشد آن کمک می کند. اسلام نیز به این مقوله توجه بسیار داشته و با عنایت به این موضوع، اقتصاددانان با گرایش اقتصاد اسلامی، به دنبال میزان و چگونگی تأثیرگذاری مباحث اقتصاد اسلامی، بر میزان ... ادامه
سال:1399
کلیدواژه: تجربه ؛ تعاملات مشتریان ؛ راحتی خدمات ؛ رضایتمندی
نویسندگان: سهرنگی نژاد ، اسما
ناشر: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده مدیریت و اقتصاد
قرض الحسنه بعنوان یک ابزار مهم رفع نیاز های مالی مورد تاکید شدید اسلام قرار گرفته است و در حال حاضر تعداد قابل توجهی صندوق قرض الحسنه در کشور به اعطای این تسهیلات می پردازند که عمدتا نیازهای مصرفی را هدفگیری نموده است.از سوی دیگر فعالیت دیگری در دنیا به نام تامین مالی خرد از اعتبار قابل توجهی در عرص... ادامه
کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی ؛ تجهیز منابع ؛ قرض الحسنه ؛ متغیرهای اقتصادی
نویسندگان: ذوالفقاری, محمدحسین ؛ خادم حسینی, امید
ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه
در سال های اخیر، اقتصاد ایران با تورم فزاینده، نرخ بیکاری بالا، حجم سرمایه گذاری خارجی کم و همچنین میانگین رشد اقتصادی پایینتر از متوسط کشورهای با درآمد متوسط روبه رو بوده است که خود حاصل دوچالش مهم در عرصه داخلی و خارجی است. از بعد داخلی، ابلاغ قانون عملیات بانکی بدون ربا تاثیری درمتغیرهای کلان اق... ادامه
سال:1402
بعدی
دسته بندی