logo
ArEn

نتایج جست و جو:

25

تعداد نتایج:

25

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تاثیر کیفیت ارتباط با مشتری الکترونیک بر کیفیت کلی ارتباطات ( مطالعه موردی: مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ کیفیت ارتباطات ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نگرش خدماتی

نویسندگان: قاسمی، سعید

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، گروه مدیریت

یکی از آموزه‌هایی که در اسلام بر آن تأکید فراوان شده، مسئله قرض و قرض­الحسنه می‌باشد. از طرفی قرض­الحسنه یکی از اصول مهم اقتصادی است که دین اسلام برای آن اهمیت فراوانی قائل شده است. قرض‌الحسنه با مشخصه‌های خاصی نظیر اخلاص، بدون ریا بودن، از مال حلال قرض دادن و بدون منت بودن، شناخته می‌شود. قرض دادن ... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده

ناشر: کنگره بین المللی معدن

موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (بر اساس مدل کیفیت خدمات گرون روز) مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهرایران شهر ایلام

کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت

هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ابعاد جانشین پروری و ارتباطات اثربخش بر تعادل کار و زندگی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران (شمال غرب ایران)

کلیدواژه: ابعاد جانشین پروری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ تعادل کار و زندگی کارکنان

نویسندگان: قلیزاده، پرویز

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد اردبیل

تأمین مالی خرد توانسته است در چند دهه اخیر در کشورهای درحال توسعه عملکرد خوبی در زمینه کاهش فقر و افزایش تولید داشته باشد. از این رو، تأمین مالی خرد در سطح دنیا در قالب نهادهای مستقل و یا بانکداری متعارف دنیا و بانک های تجاری گسترش یافته است. در این مقاله پس از معرفی تأمین مالی خرد در بانک تجاری به ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: ارتباطات توصیه ای ؛ اعتماد ؛ قابلیت اعتماد ؛ کیفیت اطلاعات ؛ مفید بودن اطلاعات ؛ نگرش

نویسندگان: محمد کریمی ، حمیدرضا ؛ غفاری ، محمد

ناشر: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی

امروزه اعتماد به برند از اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کارها خصوصا در محیط های رقابتی برخوردار است. لذا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. ارتباطات توصیه ای شامل ابعاد کیفیت اطلاعات، نگرش نسبت به ارتباطات توصی... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل