ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بازاریابی الکترونیکی ؛ بانکداری اسلام ؛ سهم بازار ؛ مخزن دانش ؛ مدل آیدا
نویسندگان: احسانی فرد ، مهدی
ناشر: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
شواهد و قراین حاکی ازآن است که دوران بازاریابی الکترونیکی نوین درایران اغاز شده است و پس ازسالها بی توجهی یاکم توجهی به این پدیده بازرگانی سازمان های اقتصادی و نهادهای توسعه ای درایران رویکردی دوباره به بازاریابی و تلاش برای گرفتن سهم بیشتر ازبازارهای مصرف کالا و خدمات دربازارهای داخلی و خارجی را اغ... ادامه
سال:1394
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بازاریابی دهان به دهان ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیکی
نویسندگان: خادمی ، ابراهیم ؛ میرزایی ، وحید ؛ شادمهری ، علی ؛ حسینی مقدم ، امنه سادات
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیرکیفیت خدمات الکترونیکی بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری ( مورد مطالعه : شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان خراسان شمالی) می باشد. این پژوهش از نظر روش و ماهیت توصیفی پیمایشی، از نظر هدف کاربردی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی مش... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: ارزیابی عملکرد ؛ بانکداری الکترونیک ؛ تحلیل پوششی داده ها ؛ تحلیل مولفه های اصلی
نویسندگان: گلزار ، فرزانه
ناشر: دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت
... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید ؛ صنعت بانکداری
نویسندگان: رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایران نژاد پاریزی، الهام
ناشر: چشم انداز مدیریت بازرگانی
با توجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری طی چند سال اخیر و ظهور تعداد زیاد بانکهای خصوصی، الزام استفاده از روشهای نوین بازاریابی در ارائه خدمات جدید بیش از پیش احساس میشود. بازاریابی حسی یکی از روشهای نوظهور بازاریابی است. هدف مطالعه حاضر، شناسایی تأثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمات جدید در بانک ... ادامه
سال:1393
کلیدواژه: استان اردبیل ؛ اینترنت ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری الکترونیک ؛ خدمات بانکی ؛ رضایت مشتری ؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: صمدی، ایمان
ناشر: دانشگاه پیام نور استان مازندران، مرکز پیام نور بهشهر
سال:1392
کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید
نویسندگان: ایران نژاد پاریزی، الهام
ناشر: دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی
کلیدواژه: استراتژیهای بازاریابی ؛ استراتژی مبادله ای ؛ استراتژی مبتنی بر پایگاه داده ؛ استراتژی رابطه ای ؛ عملکرد
نویسندگان: پورطهماسبی، جلال
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
کلیدواژه: بازاریابی اجتماعی ؛ قرض الحسنه ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: ایمانی ، مسلم ؛ ابراهیم پور ، حبیب ؛ علی پور ، حسین
ناشر: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان بانک قرضه الحسنه مهرایران شعب استان اردبیل می باشد پژوهش حاضرازنظر روش پیمایشی و ازحیث هدف کاربردی است جامعه اماری این تحقیق شامل مشتریان بانک قرضه الحسنه مهر ایران درشعب استان اردبیل می باشد برای نمونه گیری ازروش نمونه گیری تصادفی ساده ا... ادامه
کلیدواژه:
نویسندگان: فرجی، احمدرضا
ناشر: آراسبان
کلیدواژه: بازاریابی ؛ بازاریابی اجتماعی ؛ بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری
نویسندگان: نامجو باغینی، امیر
ناشر: موسسه آموزش عالی رسالت - کرمان، گروه مدیریت
بعدی
دسته بندی