logo
ArEn

نتایج جست و جو:

68

تعداد نتایج:

68

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخشبندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک‌های تجاری ایران

کلیدواژه: ارزش بلندمدت مشتری (CLV) ؛ بازاریابی ارتباطی (RM) ؛ بخش بندی مشتری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ مدیریت سودآوری مشتریان

نویسندگان: آذر، عادل ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ صفری کهره، محمد

ناشر: پژوهش های مدیریت در ایران

به همان میزان که پارادیم بازاریابی تکامل پیدا می کند، توجه به روابط بلندمدت با مشتری نیز اهمیت می یابد. امروزه غالب شرکت ها و مؤسسات در سطح جهان، اعم از تولیدی و خدماتی به طور فزاینده ای درآمدهای خود را از راه ایجاد و حفظ رابطه بلندمدت با مشتریان خود کسب می کنند. حرکت به سمت بازاریابی مشتری- محور هم... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تحولات و ساختار بخش مالی در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران

کلیدواژه:

نویسندگان: میرجلیلی، سید حسین

ناشر: دین و ارتباطات

ساختار بخش مالی شامل نهادهای مالی، ابزارهای مالی، بازارهای مالی، قوانین حاکم بر بخش مالی و ارگانهای سیاستگذار در بخش مالی است. نهادهای مالی سپرده‌پذیر در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران شامل بانک‌های دولتی (تجاری و تخصصی) و خصوصی، موسسات مالی غیر بانکی، تعاونی‌های اعتباری و صندوق‌های قرض الحسنه است. بیمه... ادامه

سال:1384

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

برآورد تابع سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی

کلیدواژه: اقتصاد اسلامی ؛ آزمون همگرایی باند ؛ سرمایه گذاری بخش خصوصی ؛ مدل تصحیح خطابی نامقید

نویسندگان: کامران پور، سعیده ؛ زراءنژاد، منصور ؛ ابراهیمی، صلاح

ناشر: معرفت اقتصاد اسلامی

تشکیل سرمایه یا سرمایه گذاری برای حفظ رشد اقتصادی مهم است. به همین دلیل، شناخت عوامل تأثیرگذار بر سرمایه گذاری، به رشد آن کمک می کند. اسلام نیز به این مقوله توجه بسیار داشته و با عنایت به این موضوع، اقتصاددانان با گرایش اقتصاد اسلامی، به دنبال میزان و چگونگی تأثیرگذاری مباحث اقتصاد اسلامی، بر میزان ... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

توسعه خدمات مالی - اعتباری و نهادهای مالی غیر بانکی با تأکید بر بخش روستایی

کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد

نویسندگان: حسن زاده، علی

ناشر: جستارهای اقتصادی ایران

در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه

سال:1384

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

خوشه بندی داده های بانک قرض الحسنه مهر ایران با به کارگرفتن الگوریتم ترکیبی رقابت استعماری و خوشه بندی سلسله مراتبی

کلیدواژه: داده های بزرگ بانکی ؛ رقابت استعماری ؛ روش های خوشه بندی ؛ سرخوشه ؛ سلسله مراتبی

نویسندگان: محسنی، عباس ؛ سعادت جو، فاطمه

ناشر: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

اگر چه، این حجم عظیم داده واقعا0 برای مردم و شرکت ها می تواند مفید می باشد، اما مشکل ساز نیز است. مشکلی که در راستای این پیشرفت وجود دارد ، آنالیز و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ است. با استفاده از تکنیک های داده کاوی می توان اطلاعات مفید و روابط پنهان میان داده ها را استخراج کرد. روش های سنتی داده کا... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش واسطه ای تعهد سازمانی و مشتری مداری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی ورفتارهای مشتری گرایانه در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد

کلیدواژه: تعهد سازمانی ؛ رفتارهای مشتری گرایانه ؛ مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی

نویسندگان: وکیلی ، علی اکبر ؛ امراللهی بیوکی ، ناهید ؛ شاکراردکانی ، محمد

ناشر: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری

هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتارهای مشتری گرایانه از طریق متغیرهای واسطهای است . مدل این تحقیق با استفاده از متغیرهای چون ویژگیهای شخصیتی، تعهد سازمانی، مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی و رفتارهای مشتری گرایانه شکل گرفته است. روش تحقیق این پژوهش؛ از نظر هدف، کاربردی بوده و برحسب روش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری با درنظر گرفتن نقش میانجی رضایت وشعف مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه رسالت در شهر اصفهان)

کلیدواژه: تجربه مشتری ؛ رضایت مشتری ؛ شعف مشتری ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: رحمانی ، محمود

ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی

مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ا... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل