ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: اعتماد مشتری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیک ؛ همراه بانک
نویسندگان: نیک جو، وحید
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، دانشکده علوم انسانی
قرضالحسنه یکی از عقود بانکی اسلامی است که پس از تصویب بانکداری بدون ربا در کشور در حال پرداخت از سوی بانکها و مؤسسات اعتباری است. در این مقاله به استناد شواهد آماری و روش هم انباشتگی یوهانسن-یوسلیوس در دوره 1398-1363 نشان داده میشود که تولید ناخالص داخلی، نرخ سود تسهیلات بانکی و تعداد ازدواج ثبت ... ادامه
سال:1400
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: ارزیابی عملکرد ؛ اهواز ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتری ؛ سنجش کیفیت خدمات ؛ کیفیت خدمات بانکی
نویسندگان: زنگنه، شهلا
ناشر: دانشگاه پیام نور استان تهران، مرکز پیام نور ری
... ادامه
سال:1393
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ کیفیت ارتباطات ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نگرش خدماتی
نویسندگان: قاسمی، سعید
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت، گروه مدیریت
یکی از آموزههایی که در اسلام بر آن تأکید فراوان شده، مسئله قرض و قرضالحسنه میباشد. از طرفی قرضالحسنه یکی از اصول مهم اقتصادی است که دین اسلام برای آن اهمیت فراوانی قائل شده است. قرضالحسنه با مشخصههای خاصی نظیر اخلاص، بدون ریا بودن، از مال حلال قرض دادن و بدون منت بودن، شناخته میشود. قرض دادن ... ادامه
سال:1399
کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه
سال:1394
کلیدواژه:
نویسندگان: حاذق پور ، ایمان
ناشر: دانشگاه تهران ، دانشکده مدیریت
سال:1390
کلیدواژه: تحصیلات ؛ خدمات الکترونیک ؛ سن ؛ ویژگی جمعیت شناختی
نویسندگان: برزگر ، حسین ؛ حکیم پور ، حسین
ناشر: چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
در اواسط قرن بیستم جوامع بشری شاهد ایجاد تغییرات اساسی و شگرفی در نحوه زندگی و رفتار خود بودند در این میان بهره گیری از ارایه خدمات الکترونیکی پدیده ای نوین و در حال گسترش در جوامع است . هدف از تحقیق مطالعه اثربخشی خدمات الکترونیک با توجه بهویژگی جمعیت شناختی می باشد. بر اساس مرور ادبیات تحقیق چهار ... ادامه
سال:1395
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت ؛ هوش رقابتی
نویسندگان: نجفی راد، امیرحسین
ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
سال:1397
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ خدمات بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مندی مشتریان
نویسندگان: دادفر ، ابراهیم ؛ صفرزاده ، عباس
ناشر: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
بانکداری الکترونیکی را می توان استفاده از فناوری پیشرفته شبکه ها و مخابرات جهت انتقال منابع (پول) در نظام بانکداری معرفی نمود. دو مفهوم اساسی تشکیل دهنده بانکداری الکترونیکی، پول الکترونیکی و انتقال الکترونیکی منابع است. لذا این پژوهش درصدد بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک با رضایتمندی مشتری... ادامه
کلیدواژه: استان اردبیل ؛ اینترنت ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری الکترونیک ؛ خدمات بانکی ؛ رضایت مشتری ؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: صمدی، ایمان
ناشر: دانشگاه پیام نور استان مازندران، مرکز پیام نور بهشهر
سال:1392
بعدی
دسته بندی